torsdag 26 januari 2012

Det nya livet!

Klara Träningscenter kör sitt eget Biggest Looser och Anders och jag hade turen/oturen att bli utvalda, tillsammans med ytterliggare 4 män och 4 kvinnor.
I tisdags träffades vi för första gången och hade vårt första gruppmöte. Vi var 4 av 10 som bestämde oss för att delta i Core-passet efteråt. Fy f-n säger jag bara, jag föder hellre barn.
Igår onsdag var första dagen på Forte, alltså vår pulverdiet som vi ska följa i 3 veckor.
Jag har ju gjort detta förrut, men igår var den VÄRSTA första dagen av alla jag upplevt.
Tanken är att man ska röra på sig 6 dagar i veckan så jag gav mig iväg på min vattengympa som vanligt på onsdagar.
Idag är en ny dag med gruppträning i eftermiddag, tack Frida för att du ställer upp som barnvakt <3
Vi kommer väga in oss varje tisdag och den som procentuellt går ner mest vinner, 1 man och 1 kvinna. Givetvis vinner jag, eller vad säger ni?

4 kommentarer:

Maria sa...

Klart att du kommer vinna! Heja dig! Du kommer klara detta skit bra!! Kramar

Anne (KM Skottland) sa...

Heja, heja, heja!!! Visst vinner ni, ni har ju redan bevisat att ni har tur, sa nu galler det att vara konsekvent o halla ut! Det ger resultat - stolt ska du vara, haller tummarna Frida!!!

Minkamera sa...

Ska bli spännande och följa er!!!!
Break a leg.

Hanna sa...

Lycka till friskus.